Aysegul___ merhaba yanlis hatirlamiyorsam biz ablama yurt iciyle gondermstk (cok net emin degilim sorup tekrar yazacam size)trendyoldan baya bisey begenip aldi,pantolon,bluz,ayakkabi bot vs,bizim adresimize geldi biz burdan birden gonderdk onlari ona,ama diger arkadasinda dedigi gibi urunlern etiketlerni cikartip oyle gondermstk,etiketli olunca satis amacli oldiginu dusunuyolarms gumrukte cunku