Beyhan-A büyük ihtimal canm.Bazen benmde bebegim tüm gün huysuz oluyor özellikle aksamlari,doktorum bu tür ağlama krizleri genelde akşamları başlar aileyi yıpratan birşey geçici bir süreç zamanla hafifler ,ağlama saatlerini oturup bekleyeceksin yapacak birşey yok demisti🙄Bu durumlar hafiflese de büyüyünce başka sıkıntılar canları sağolsun anne olmak zormuş 🥺