Bu çocuğun mamayla ne derdi olabilir yazıyorum.
Mama içerken ağlıyor sızlanıyor hırslanıyor anlamıyorum bin rezillikle içiyorux bazen de mis gibi tek nefeste içiyoruz.
İyice acıktırdım içmedi
Tam acıkmadan böyle açlık tokluk ortası verdim yine aynı
Uyurken güzel içiyor
Biberon ucu Küçük az gidiyor ondan dedim küçük delik açtım aynı
Bilmiyorum ne derdi var. Ayaşımda sallıyorum parça parça uyur uyanık içiyor 100cc mamayı 2 saatte parça parça içer mi bi çocuk bilmiyorum derdi ney sma optipro kullanıyorum 4aylık bebeğim ama hep böyleydi