!hanımla r oğlum 1 yaşında 3 delik kullanıyoruz ama sanki zorlanıyor son zamanlarda yani boş hava yutuyor gibi geliyor sanki az geliyor gibi. O yüzden bunu aldım ama bunun üzerinde de yoğun kuvamlar için yazıyor sizce bunu kullanmalı mıyım yoksa yoğun kıvamlı mamalar için falan mı bu 3 delikten sonra bu geliyor 6 delik diye geçiyor ve deliği daha büyük [https://mutluresim.com/images/2023/05/07/tKEsx.jpg](https://)