Lenali Kızlar emzirirken biraz emip kendini geriye atıp ağlıyor . Memede süt var kontrol ediyorum ama bu ara çok yapmaya başladı niye oluyor bu ? Uykudanmı ?
12345678fatma Lenali benimkide oyle cok zor tuturuyorum ayağa kalkıp emziriyorum bazen öyle sakinlesiyor 4 ay 10 günlük benimm bebgm
Lunaaaaa Lenali sütünüz tazyikli geliyor olabilir, benim bebeğimde öyle memede ağlayıp kendini geri çekiyor
gizemgnd Lenali sütünüz tazyikli geliyor olabilir. Proteinli beslenip su ayran kefir bol tüketip, süt arttırıcı kullanmamak gerekiyor öyle bir durumda
Vr_erd Lenali benim de bebeğim 2 haftadır böyleydi sonra farkettim ki uykusu geldiği için yapıyor göğsümden çekip sakinleştiriyorum direkt uykuya geçiyor sonra uykulu emziriyorum alıyor.
Lunaaaaa Lenali diğer göğsümden daha normal akıyor benim değiştiriyorum, bazen biraz sıkıyorum o ilk tazyik hali gitsin diye bide memeyi makas yapıp verince de akış biraz azalıyor o şekilde de deneyebilirsiniz
Acemiianneee123 Benimde oğlum 5 ay 13 günlük aynı durumdan muzdaribim sirf bu yüzden günde 1 kere mama vermeye başladım çünkü ac kalıyor bariz belli 😔 gaz değil ama başka bir derdi var belli ama ne problemi var bilmiyorum 🤷♀️
Lenali Acemiianneee123 Bendr akşam bir kez mama veriyorum rahatlasın diye onu bir içişte bitiriyor ama işte memede bazen böyle yapıyor
Erdemlikus Bu bende de oluyor. Aynı anda ayaklarını da çekmeye başlıyor bu bana gazı olduğunu düşündürüyordu fakat biberonda aynısını yapmıyor dolayısıyla bi taraftan da sütüm az geldiği için sinirleniyor diye düşünmeye başladım
Lenali kilo alımına bakınca az değil gibi şükür bilemiyorum gazmı tazyiklimi artık atakmı ama üzülüyorum olunca
Lenali Vr_erd Olabilir benimkide sanki genelde uyku öncesi yapıyor zaten en çok uykusu geldiği zaman huysuzlanıyor
deryacingoz Gaz ya da burun tıkanıklığı bence otribebenin serum fizyolojiginden günde 3 damla damlatin burun tıkanıklığından ememiyorlar
Yenianne973 Yenianne973 bir de sol taraf tazyikli geliyor hep başta biraz ağlıyor bıraktırıp sakinleştirir tekrar emziriyorum