Merhabalar 7 ay 3 günlük bebeğimin 3 gündür gözü sarımsı çapak atıyor, ve uyuduğu zaman komple gözü birbirine yapışıyor. Sütümü damlattım, temiz kaynatılmış sulu bez ile her seferinde siliyorum ama bugün artık gözü küçüldü ve kızarmaya başladı hala sarımsı yeşilimsi çapak atıyor bu durumu yaşayan var mı acaba? varsa siz neler yaptınız yarın doktora götürmeyi düşünüyorum 😔