aycaneflin Merhaba hanımlar bebeğim 20 günlük hipp kullanıyorum ama sanki hiç doyurmuyor hep yemek istiyor aranızda böyle olan var mı sizce hangi mama daha iyi
livanurvealpinannesi61 aycaneflin bebek hangisini severse en iyi mama odur. Hipp çok tok tutmuyor evolvia aptamil daha tok tutuyor.
Papatya39 aycaneflin Her bebek her mamayı sevmiyor deneyerek öğrenmeniz gerekiyor bunu. Biz 8 ay boyunca frisolac kullandık ama her yerde bulunmadığı için similac kullanmaya basladık ve memnunuz ☺️ Ama dediğim gibi bebeğiniz her mamayı sevmeyebilir deneme yanılma yoluyla bulmanız gerekiyor
aytugpasa aycaneflin evt veriyorum 50 günlük. İkindi vaktine sütüm kalmıyo mama veriyorum doktorumuz sma önermişri
nurefsanakbulut ben mama veriyorum anne sütüyle karışık . aptamil 1 numarasını içiriyorum acaba gaz yapmaması için hangisini almalıyım bizim doktor öneri yapmıyor sadece biz hastanede aptamil veriyoruz dedi . bu gaz yapmayan mamalar doğrumu acaba kızım 24 günlük
Cansugndgd nurefsanakbulut Aptamil conformil kullanıyoruz biz beş aydir. Çok memnunuz gaz sorunumuz yok düzenli hergun kakasinida yapıyor oglum. Bir aylıkken başlamıştık şimdi altı aylık.
aytugpasa nurefsanakbulut yok yapıyo yine sadeve dha rahat çıkarıyo. Optipro kullandk onda damla masaj vs yapıyodm buna geçince hiç yapmıyorum kendş çıkarıyo gazını