Loran Burcuemir gerçekten Benimde aklıma takılıyor benim oğlum çok huysuz bir bebek hep ilgi istiyor hiçbir iş yapamıyorum birşey yiyemiyorum anca televizyonun önüne koyunca 15 dk ya da en fazla yarım saat durabiliyor kötülük mü yapıyorum acaba🥺
1902ctn Burcuemir elimden geldiğince izletmemeye gayret ediyorum.Eşim 10-11 gibi geliyor işten o yüzden yardımcı olamıyor e oğlumda durmuyor mecburen açıyorum çocuk şarkısı 15 dk bakıyor bi çamaşır asıp yemek yiyip geliyorum hemen yanına☺️
OptimusPrime Burcuemir 0-3 yaş için hiç izletilemmesi gerek. Televizyon otizm riskini arttırır otizmin çeşitleri vardır anasınıfınd abir öğrencim 4 yaşındaydı erken verilmişti e yaşıtlarını takip edemiyordu. Annesi sürekli televizyon karşısına koymuş oturtmuş izletmiş. O kasar pişmandı ki otizmin ucundan döndük. Yeniden etkinlikler üzerine düşmek ilgi alaka beceri geliştirme olarak. Öğrenmeye çok açık beyinleri her sinyali alıyor onlar için televizyon tablet teknolojik her ürün çok zararlı. Yaşına uygun etkinlikler bulup ilgisini çekmesini sağlamalısınız. :) pskolog rümeysa demirörs instagramdan takip edio yazılarını okuyabilirsiniz
Eyllkck Ben arada iletiyorum müzik falan açıyorum hep dinliyor hem renkler ilgisini çekiyor ama hep değil günde 1 kez fln
Burcuemir Eyllkck bu konuda fikirler çok iç açıcı değil ama bazen izletilmek durumunda kalınıyor bunu kendimden biliyorum ama zihinsel gelişimini ne kadar kötü etkiliyebilirki anlamış değilim cocugumuza cok mu büyük kötülük yapıyoruz acaba?
Tugba68 Ya dun zihinsel engelli cocuklarla ilgilenen hocayla bi sohbetimiz oldu 2 yasina kadar tv tel izletmeyin zihinsel gelisimini engelliyor ögrencilerim buna maruz kalmis anneleri cok pisman dedi
honeyson İzletilmemeli. ekran otizmi diye yeni bir otizm türünden bahsediliyor sadece tv değil tablet telefon gibi teknolojik aletlere aşırı maruz kalan çocuklarda olabiliyormuş .
Deletedmom021 İzletilmemeli. İzletmeyin. İzlettirmeyin. Hiçbir şey katmadığı gibi zararı sürekli bağıra bağıra söyleniyor. Hanginizin rahatlığı, evinin temizliği, yemeği bebeğinin sağlığından önemli?
[silindi] Burcuemir Tek baktığım için mecburen tuvalete vs gitmem gerektiğinde açmak zorunda kalıyorum. Beş dk maksimum. İzlememesine özen gösteriyorum onun dışında.
Deletedmom021 [silindi] bende tek bakıyorum. Tuvalete gitmem gerektiğinde keyfine göre eline sevdiği bir oyuncağını verip mama sandalyesi, bebek arabası ya da beşiğine bırakıyorum. Tavsiye ederim.🤗
[silindi] Deletedmom021 ne yazıkki durmuyor oyun halısını söküyor. Mama sandalyesinde çığlık çığlığa bağırıyor kendine zarar verebilecek noktada tepiniyor. Son noktaya gelmedikçe zaten tercih etmiyorum ama bazen 🤷🏻♀️
honeyson Benim oğlumda 4 buçuk aylık . Gündüz uykusu çok az gün boyu çok yoruluyorum ama yine de onun iyiliği için tv açmıyorum . Masal kitapları aldım masal okuyorum. Hayvanların resimlerini gösterip Ali babanın çiftliğini söylüyorum 1 tane sesli ve hareketli oyuncağı var biraz onu açıyorum . Evde gezinti yapıyoruz . Zeka gelişim kartları aldım onları göstererek bir şeyler anlatıyorum yani uyanık olduğu zamanda ben de bir şeyler yapmak istiyorum ev işi yemek vs . Ama henüz kendi kendini oyalayamıyor uzun süre . Mecbur başındayım hep . Kuzenimin oğluna ekran otizmi teşhisi konuldu devlete bağlı anasınıflaeı kabul etmedi davranış bozukluğundan dolayı şuan milyarlar harcayarak özel okula gönderip bir de özel eğitim aldırıyorlar çok çok zor . Çok pişmanlar çok fazla tablet telefon verdikleri için .
gchata Burcuemir hollandalı arkadaşım bebeğine 2 yaşa kdr tv izletmezdi evde tv almadılar onun yerıne aktıvıtelere gotururdu ayrıca 4 yaşdan sonra 30 dk 20 dk izletti sanırım ben de boyle yapcam