Kızlar 50 gün oldu doğum yapalı 25. Günümde kanamam azalmıştı normal seyirde devam ediyordu 40 da tamamen bitti sadece hafif renk değişikliği vardı ve yaklaşık 7 8 gündür inanılmaz kanama oluyor ama adet kanı vs gibi değil acaba dikişim mi kanıyor anlamadım çünkü hala ağrıyor dikişlerim (normal doğum bu arada) var mı böyle bir durum yaşayan 🤦🏽♀️🤷🏽♀️