giresun Merhaba Kizimin gözünde çapaklanma oluşuyor bugün oldu birazda akıyor gibi henüz kötü birşey görmedim için acile goturmedim yapabileceğim birşey varmi
Neslihanyagmur giresun göğsünden sütünü damla bi iki damla düzeliyor benimde fazlaydı yaptı hiç bisi kalmadi
pembeayakkabilikiz giresun benim kardeşimde çok oluyordu annem göğsünün sütünü sürüyordu capaklanma için isede yariyordu hatırlıyorum deneyebilirsiniz
Mrt06 giresun bızımkıde ıkı gündür çapaklanıyor dışarı çıkmıştık üşüttü sanırım Anne sütüyle çayın demı ıyı gelır derler yapıyoruz bakalım
Baybyy giresun anne sütü ile silince geçiriyor bide doktor mikrop kapmamasi için bebek şampuanı ile silebilirsin demişti