Ftm124 Kızlar bebeğim şimdi 9 günlük sarılık değeri 2 gün önce 11 di doktor kilosuna göre normal zamanla azalacak dedi. Beslenmesi de gayet güzel dedi. Ne zaman tehlikeli sarılık 17 falan olunca mı? Acaba 2-3 gün sonra acilden gidip kan mı versek?
Sinem61 Ftm124 sanırım 14 üstüydü. Kan vermenize gerek yok anlarsınız zaten çocuk sapsarı oluyor. Yüzü göğsü sarariyor
Ftm124 Sinem61 sapsarı değil çok şükür. Gözünde az vardı ama azaldı o da. İnsanlar çok telaşlandırıyor ya.
Defois Panik yapmayın beslenmesine dikkat edin düşüyor. Benim bebeğimin 14 tü 7. Gün kontrolünde dr endişelenmeyin düşecek beslenmesine dikkat edin düşmezse getirin demişti geçti şükür