Bebeğim son 3 gündür mama az içiyor ve içerken sürekli duraksıyor yarısını içip yarısını 15 dk sonradan istiyor veya bazen hiç istemiyor bazende hepsini içiyor yani sürekli değişkenlik gösteriyor ıkıncı ay asısını yaptıktan sonra oldu asıyı yaptıralı 1 hafta oldu ama asıdan da olmayabilir bilmiyorum beslenme reddi mi onada tam emin değilim sadece mama ile besleniyor hatta iki sefer 5 saat içmedi ısrarla verince kızıyor napmalıyım?