Yagiztoo Bebeğimin gözü çapak tutuyor gözünü açamıyor iki gündür ne yapmm gerekiyor bilgisi olan var mi
GezginPaNDa Yagiztoo konjiktivit olmuşum gözüm capsk içinde. Doktor krem verdi 2 güne geçti. İhmal etmeyin
Baybyy Anne sütü ile silebilrsiniz bizimde çok oluyordu bizim öyle geçti bide mikrop kapmamasi için bebek şampuanı ile silebilirsin demişti doktor