Bebeğim 26 günlük iki gündür sürekli köpük köpük dışkılıyor sarı sıvı şeklinde bezi değiştirirken temiz bezi bağlayana kadar ona da yapıyor bu yüzden poposu da kızarmaya başladı. kusması zaten ilk günden beri var her emmeden sonra kusuyor kusması için doktora götürdük ama geçer dediler köpük dışkıda dünden beri var yaşayan var mı bu konuda tecrübeli olan alerjik bir şey mi acaba ?