Minik_oglum Emziren anneler ne çorbası içiyorsunuz Mesela mercimek içen varmı aranız da yoksa tamamen hayatınızdan çıkartınız mi
Selinsn Minik_oglum benim bebeğim gazlı bir bebekti doğumdan sonra 5 ay mercimek, nohut, kuru fasulye, brokoli, karnabahar gibi besinleri hiç tüketmedim şimdi 7 aylık gazları şükür 5. Aydan itibaren bitti artık yiyorum
CaglaMenessa Minik_oglum ilk 3 ay mercimek çorbası içmedim gaz sorunumuz yoktu ama ne olur olmaz diye, bakliyatta yemedim 3 aydan sonra başladım
gizemgnd Minik_oglum bebeğim zaten gazlı olduğu için içmiyorum ama onda da protein var bir sorun yoksa içmek lazım bence :) bu arada kardeşim biraz haşlayıp suyunu döküp öyle yapmış o şekilde iki kez içmiştim protein kaldıysa :)
Ysgl26 Minik_oglum valla hiç öyle bi sorunum olmadı herşeyi dw yedim içtim cips te yedim kola da içtim ciğ3r de yedim mercimek çorbası da içtim. Bebeğiniz kolik ya da aşırı gaz sorunu olan bi bebekse zaten sadece su ile yaşasanız bile gaz yapacaktır. Deney3rek mğreneceksiniz ne yediğnizde ne oluyo gözlemleyin
Minik_oglum Yediğimiz herşeyi gaz yapar mı diye sorgulamak mi gerek yoksa herşeyden yemek mi gerekiyor. Cocogun gaz sorunu var bu arada damla ve probiyotik kullaniyorum
Selinsn Minik_oglum brokoli çorbası çok severim mesela bir kez içtim denedim bebeğimin gaz sancı çok oldu o gün birdaha da içmedim
Nkocak Minik_oglum bulgur nohut ve kuru fasülye dışında herşeyi yiyorum oğlum kolik her gün mutlaka damla kullanıyorum.
Denizbkr Minik_oglum ben içiyorum yiyorum her şeyden. Gaz yapıyor mu bilemiyorum. Kolik bir bebek değil ama çok gazlı bir bebeğim var. Sütüm az olduğu için her şeyden yiyorum ben.