Azize_1996 benim kızımda 2 yaşında 10200 85 cm di. Şu an 3 olcak 2 ay sonra,13 kilo oldu. Bütün doktorlar normal diyo. Kahvaltıda mutlaka yumurta kaşar veriyorum. 1 saat sonra tahin ceviz bal karışımı veriyorum ara öğünlerde de kuruyemiş veriyorum bunlar kilo aldırdı. Dün iş arkadaşıma gittim onun oğluda 4 yaşında 11.5 kilo gayette sağlıklı zeki haraketli. Önemli olan her besinden yiyor mu protein,sağlıklı yağlar ve sağlıklı karbonhidratlar