ilkim_oglum benim kızımda 3 yaşında canim bizde 2 hafta kadar önce geçirdik, bizde gittik gittik geldik doktora da en son acildeki çocuk doktoru zinco ve enterogermina verdi onları kullandık o şekilde geçti çok şükür. Biz bir de rota getirmiştik 14 aylıkti o zaman, senin dediğin gibi sürekli su içiyordu artık su kusmaya başlamıştı, hastende yatmıştık onda da sizin bakıldı mi rota falan acaba