enurrrrr Smoothie tarifleri için makina alıcam. Arzumun 800w olanı çok güzel diyolar onu mu alsam yoksa daha büyük hazneli bir şey mi baksam bilemedim. Kullananlar veya almak için araştırmış olanlar var mıdır bi öneriniz
MerveAlaca67 enurrrrr ben vestel kullanıyorum çok güzel memnunum her şeyi at içine hemen çekiyor en güzel de buz kırma özelliği hele yazın çok iyi oluyor