-Sweetdream- Merhabalar süt arttırıcı olarak kullanıp memnun kaldığınız çay vs varsa öneride bulunabilir misiniz
fatmaa37demir -Sweetdream- e bebek de ki malt içeceklerden çok memnunum. Her gün mutlaka 1 tane içmeye çalışıyorum
-Sweetdream- fatmaa37demir tadı nasıl bazı içeceklerin tadı biraz tuhaf oluyor bende öyle olursa sürekli içemem 🙃
fatmaa37demir -Sweetdream- ya güzel diyemem ilk zamanlar hatta çok midemi bulandırdı belki de şekerli şeyler sevmedigimden. Pekmezi su gibi tadı şerbet gibi biraz yani şekerli bi içecek. Ama güzel süt yapıyor. Denemek amaçlı 2 3 tane alıp deneyebilirsiniz.