elifarenb Mrvdrkhn bende oto koltuğu bakıyorım suan unibaby,kanz,kraft,prego var seçeneklerimde. Bakalım ne yazacaklar
Alesta Merhabalar ben unibaby kullanıyorum gayet iş görüyor. Ancak sanırım adac testi yokmuş. Kızım bir yaşında gayet rahat kullanıyoruz.
Alesta Mrvdrkhn yatış kademesi var ama yattığını ben düşünmüyorum. Bildiğim kadarıyla bir çok oto koltuğu da öyleymiş