4 aylık kızım ne yaptıysam arabasında durmuyor. Dışarı çıktığımızda maksimum 15 dk duruyor sonrasında deli gibi ağlamaya başlıyor, kucağa alınca susuyor bi tek. Zaten gece uyutmuyor evde yoruyor. Dışarda da aynı. Bu hep böyle mi gidecek? Arabasına nasıl alışacak yahu? 😢