Baharbicen Kizlar merhaba dogum yapali 3 ay oldu henuz cizgim gecmedi boydan boya ne zaman gecer catlagim var dogumdan sonra olustu catlakta kaybolurmu zamanla
sabirsizbebek15 Baharbicen benim de 3 ay oldu çizgi giyti ama çatlaklar duruyor bio oil alıp deniycem
MuhammedAmine Baharbicen benim 10 ay oldu çizgi hala duruyor çatlaklarda asla tamamen iyileşmiyor ama incelip beyazlıyor
Kuzumveben Baharbicen dogum cizgisi 8.aya dogru gecti benim zamanla geciyor yani merak etme,catlak hakkinda bi bilgim yok catlagim olmadi cok sukur 🤲🏻 bilenler yazar insallah
Ask_ikra46 sabirsizbebek15 hiç bir faydası yok canım bende kullandım ondan hala çatlaklarım var ve geçmiyor
EymenkartalEnderasaf Tweety eee nasıl olcak o zaman bi faydasını göremeyiz ki belki 3 aydan fazla kullanmam lazım 😕
Tweety EymenkartalEnderasaf valla ben 3 ay kullancam baktim etki etmedi 1 ay daha kullancam 4 aydada etki etmezse birakcam :D ayni zamanda mustela catlak sonrasi kreminide kullaniyorum bakalim umarim ise yarar heryerim catlak icinde
EymenkartalEnderasaf Tweety inşallah yarar, faydasını görürseniz bildirrmisnz , benmde göbek altında kırmızı kırmızı 😕 ilk doğumumda hiçbir şeym yoktu 2.de oldu 😦
Smyrnaasimrani Çatlagim hiç yok 3 gün içinde karnım eski haline döndü hatta ama o çizgi.... Orda öyle duruyor deli oluyorum ya
giz Baharbicen catlagim yok ama cizgi vardi kizim 7 aylikken falan baya acildi rengi simdi hic yok 🙏 cizgi geciyor ama catlak konusunda emin degilim
AycaAda Baharbicen sizinde mi doğumdan sonra oluştu çatlak ? Benim sezeryandan sonraki 3.gün bütün karnım çatladı cok feciydi ve 3 ay oldu ne kullandıysam geçmedi hala kırmızı.