Ayseyal Oğlum aynen böyle hasta oldu.Hastalığın ilk günü ne yediyse kustu, su istiyordu biraz veriyorduk çıkarıyordu. İki gün böyle sürekli kusmayla geçti. Sonraki iki gün de ishalle geçti. Ancak dört günden sonra iştahı biraz yerine geldi yemeye başladı. Probiyotik yoğurt, yayla çorbası, kefir falan yedirdik bağırsaklarına iyi gelsin diye. Ama perişan oldu öğürmekten yorulmuştu artık. Bütün günü yatakta yatarak geçiriyordu. Çok şükür geçti.