yigit-sibl2663 ben doğduğunda itibaren 2saate bir emziriyordum ve hemen o rutini oluşturmuştuk, uyusa bile emdikten tam 2saat sonra alarm kurulmuş gibi kendiliğinden uyanıyordu tekrar emmek için. Tabi bizim sarılık riskimiz yoktu çok şükür sarılık olmadı da. Eğer sizinde sarılıgınız yoksa sizde rutin oluşturmaya çalışın. Dikkat etmeniz gereken şey, bebeğin göğsü aktif emip iyce boşaltması olsun. O zaman tamamen doyar ve rahat uyur bir daha ki emme saatine kadar, hem sütünüzde güzel dolar daha verimli olur. Şimdi bebek daha küçük göğüste uyuması o kadar yormaz ama alışırsa ilerde büyüyünce ağırlaşınca sıkıntı olur size, bel sırt ağrıları çekebilirsiniz.