Kizlar 7 gün geciktim normalde bu kadar gecikme olmuyor 5.gunde test yaptım negatif çıktı ama bı kaç saat sonra baktığımda kırmızılık diğer tarafa doğru akmisti. Testin yanlış olma ihtimali var mı bebeğim daha 14 aylık aslında erken ama bı tarftan da üzüldüm negatif çıkınca 😓