Deniz06 Türk kahvesini ilk yaptığımda çok tüzel köpürtmüştü. Alalı 3 ay oldu. Sonrasında hiç köpürtmemeye başladı. Aranızda bununla ilgili problem yaşayan oldu mu ?
tugbakoksal Deniz06 karaca pişmanlık resmenn. Hatır hüp , hatır barista hepsini aldım kullandım. Asla bir süre sonra tam verim alınmıyor. Şimdi değiştiriyorum. Hayır barista var. Servise gitti geldi 3 gün iyi sonra yine aynı. Arçelik telve almayı planlıyorum
Yeso59 Deniz06 bendede hatir plus 2si 1 arada var hem kahve yapıyor hem filtre kahve ama köpüklü asla yapmıyor kahveyi ayrıca cam demliği kirdim parasıyla almak istedim ellerinde yedek parça bile yok temin edemediler karaca özetle pişmanlık
Mevamooms Bende de aynı canım karıştırmadan koyunca biraz daha fazla köpük oluyor bide öyle dene istersen
NilDua tugbakoksal bende Karaca da var Arçelik de var ikisini aynı köpürtmüyorrr. Fişli olanlar daha güzel vallahi ya boşa para verdik