ReisinKizi Birde kreşe götürmek şuan bu devirde normalleştiği için evde duran çocukları kendimizce manipüle ediyoruz. Sanki eğitemiyoruz,sanki bir şeyler katamıyoruz,sanki bir şeyler öğrenmesi için kreşe yollamamız gerek gibi baskı altında hissediyoruz. Ama öyle bir şey yok canım. Evde de yeterince eğitilebilir çocuklarımız. Bu algıyı kafanızdan silerseniz her şeye yetebildiğinizi göreceksiniz. Kreşe göndermek zorunluluk değil. İsteyen gönderir isteyen göndermez. Kreşe giden başarılı,gitmeyen başarız diye saçma kavramlara izin vermeyin ☺️