Papatya5801 Merhaba anneler . Ek gıda sürecinde 7 aylık bebeğim var çorba vs. Bazen iki gün veriyorum ama nadiren de olsa üçüncü güne verilir mi hiç vermedim ama çöpe de gitsin istemiyorum
MamaBearGigi Papatya5801 ben 24 saat geçmeden bitiriyorum, hatta ısıtıp verdiğim çorbayı tekrar ısıtıp verirsem ve hala kalmışsa döküyorum.
mucizem_200921 Papatya5801 hiç 3 günlük yapmadım genelde hep günlük yaparım herşeyi az yapar günlük veririm hep
BartuveArtun 3 gün duran yemeği biz bile yiyemiyoruz canım tadı bile değişir az yap taze taze yesin yavrucak