Dms58 Selam kızlar; bebeğimin dün göbek bağı düştü bugün yıkasak iyi gelirmi yoksa bir iki gün geçmesinimi beklememiz lazım.
Poly-ana Dms58 bir gün daha bekle yeri iyice kurusun canım bize öyle söylemişti ebemiz düştükten iki gün sonra yıkayın demişti
mysaa1 Dms58 göbek bağı varken yıkamadınız mı acaba biz 2. Günden itibaren yıkamıştık göbek bağı dusuncede yıkadık sadece güzelce kuruladık bi sorun oluşmamıştı