Merhaba anneler nasilsiniz bebislerle kis nasil geciyor biz ilk hastaligimizi olduk cok kötü bi sekildeyiz balgami atmak icin yavrum cok ugrasiyor doktor antibiyotik verdi göğsüne inmis yavrumun elimden geldigince disari cikartmiyorum misafirlige gitmiyorum ama nasil oldu diyemicem ablalari var iki tane 8 ve 9 yasinda lar okula götürüyorum mecbur onuda alıyorum yanima kpimse yok birakim komşu falan güvenemiyorum nekadar da iyi olsa kizlarimida baskasiyla veremiyorum servisi gücümüz yetmiyor iki cocuk cok fazla oluyor bu sureci oglum icin nasil atlata bilirim hastaligini çünkü artik gercekten cok yoruldum zor bi bebek 8 aylik olcak hala geceleri aglayarak uyanir emdiririm iki dkk sonra gene aglar napcagimi sasirdim