Prens3456 Merhaba hanımlar elbiseyi sadece düğünde giydim kilo aldığım için almıyor Ankara çizgi mağazasından almıştım . Bilenler biliyordur kumaş kalitesi çok iyi terletme yapmaz. 36 38 bedene uygundur .ilgilenen olursa whatsptan ayrıyetten bilgilendirme yaparım . Elbisenin arka kısmı kuyruk gibi ilerliyor kuru temizleme yapıldı. Fakat aksıda katladığım için alt kısmı öyle gözükmüş . Balık formunda çok şık bir elbise
Efomm Prens3456 bu elbisenin kırmızısı bende var nişanımda giymiştim gerçekten şık. Alacaklara şimdiden hayırlı olsun :)
Prens3456 Fiyat olarak 450 düşünüyorum . Daha uygun fiyata bu model elbiseler mevcuttur fakat aynı kalitede değildir . Oynarken hoplarken terletme kaşındırma yapmaz.