Tahaaaa NilDua en iyi kilo aldıran bence anne sütü benim ki de çok emiyordu doktor kızdı fazla kilo alıyor emzirmeyi azalt dedi
birkedibirbebe Tahaaaa Allah Allah çok enteresan benim bebeğim 4 ay 3 günlük 9.200 kg ve doktorumuz hiç emmeyi azalt falan demedi aksine anne sütü aldığı için hiç sorun yok dedi
EmineYilmaz Tahaaaa doktorunuzun yaptığı yorum anormal olmuş anne sütünün yaptığı kilo zararlı değildir
Nasibeanl birkedibirbebe bi an dedim benim çocuk obez bizimki de 4 ay 10 günlük 9500 çıktı sağlık ocağındaki sık emzirme sütun yarıyor dedi de nasıl emzirmeyeceksem bebek ne anlar 😅
Kuzeymomss birkedibirbebe Evet doktorların çoğu öyle diyor ama benim de arkadaşımın bebeği 3 aylık 10 kilo, sadece anne sütü ile besleniyor ve doktoru emmeyi azalt demiş ona da
birkedibirbebe Tahaaaa maşallah 🧿 öyle demesi doktorun garip geldi de anne sütü alan bebe için o yüzden diyorum aklıma takıldı benimde şimdi🤦🏼♀️
birkedibirbebe Tahaaaa neden sürekli ön sütü alsın kısa kısa az az emerse okey ama bir emdiğinde bir memeyi güzelce emerse son sütü de alır her neyse sağlıkla büyüsünler inşallah