17 haziranda oğlumun doğum günü 1 yaşımıza giricez nasipse . Annemler bu sene köydeler yazın. Bahçe yaptılar. Doğum gününü köyde yapalım diyorum balon süs flan onları ayarlarım. Bahçede güzel olur diye düşündüm. Kurabiye cupcake kısır poğaça falan da yaparım. Ama pasta işi beni düşündürüyo. Burdan köy 1 saat sürüyo pasta yollarda rezil olur mu erir dağılır mı diye korkuyorum açıkçası.. malum haziran sıcak olur baya. 1 saatlik yolda pastayı nasıl muhafaza edebilriim?