Merhaba sevgili anneler oğlum 7aylık ve ikinci dişini çıkarıyor birinci dişi çıkmıştı 2hafta önce şimdide 2nci dişi çıkıyor.çok zorlanıyor, bütün gece hiç uyumadı ateşi 37 bu gün de uyumuyor uykusu 15dk sürekli emmek istiyor. birinci dişi çikanda hiç bu kadar zorlanmamışti.kehribar kolye kullanıp faydasını görenler varmı?