-ElifiM54 Kızlar bu iki bileziğimi satıp yerine nasıl bisey alsam sizce mantiklimi tekli bisey yapmak istiyorum sonradan zarar etmeyeceğim
Deletedmom_9857 -ElifiM54 Zarar etmek istemezseniz yine isciliksiz bilezik alabilirsiniz diğerlerinde değer kaybı oluyor
cheesecake -ElifiM54 Ajda bileziği var her kıyafete uyuyo 3 tane vardı bende çok sık oluyo zararda etmiyosunuz
shawty -ElifiM54 Ben bileziklerimi hep adana burması olarak alırım sattığımda ise sorun yaşamam tavsiye ederim ☺️
Karpuzlufistiksarma -ElifiM54 2 sinin gramı kadar tekli kalın bilezik yaptırabılırsnız çok şık duruyor bunlar ince biraz … 22 ayar biraz para ekleyin. Şarnel yada şanel model onlar çok hoş duruyo hem işçilik yok düz sade şık