Ftm124 bende uyanduramazdım sarılık olmadı ama kilo kaybı oldu onuncu gün doğduğu kiloda olması gerekirken daha da zayıflamıştı. Uzunca bir süre de kilo alamadı silikon uç yüzünden. Uyandırmak için en son hastanemizi arayıp bebek hemşiresiyle konuştuk Altını açın uyanmazsa hafif ılık suyun altına tutun demişti. Silikonu Hala kullanıyoruz ama artık kuvvetli çektiği için doyuyor( şimdi de sütüm azaldı dinlenemiyorum uyuyamıyorum güzel beslenemiyorum diye). Bırakamıyoruz neler denediysem olmadı gaz sancılarımız vardı o süreçte ağlak alıştı çıplak meme versem memeyi istemiyor ağlıyor