Sevgi4 Tam da bu postu arıyordum var mı acaba başlık açan diye , benim bebeğim 17 ay 2o günlük ve 3 gündür inanılmaz hırçın babası 2o gündür dış görevde ona yormustum özlemle alakalı mi diye ama parka gidince hoş girip karga tulumba çıkıyoruz … Ya da en son dün markete gittim nereden bileyim evladimin huyu güzeldi aldığım şeyleri ödememe izin vermedi resmen kasa da bana kan ter döktürdü , kucağıma aldım fırıl fırıl döndü ağlaması bana vurması da cabası marketten can hiraç çıktım ama ben şok … Evde sabahtan öğleye güzel ilerliyor öğleden sonra oyuncaklarıl çarpılır gelir üzerime atar bambaşka birşey oldu 🥰 insaallah geçici bir süreçtir ve kisa sürer … Sizde son durum nasi su an da anladığım ay olarak bizden ileridesiniz ve postu acali 2o gün kadar olmuş tecrübeleriniz nasıl oldu ?