Beyzanurkuzu_ Kızlar doğum yapalı 2ay 10 gün oldu aşırı aşırı çatlağım var son ayımda oluştu özellikle. Aşırı kilo almam sebebiyle 🙄 neler iyi gelir bunlara ne kullanmalıyım en azından morlukları gitsin istiyorum
Gryffindor Beyzanurkuzu_ Zamanla rengi açılıyor merak etmeyin öyle mor kalmıyor. Benim de fena çatladı çok aşırı kilo da almadım ama yapısal sanırım. İşe yarar bir çözümü yok diye biliyorum varsa da ben bilmiyorumdur.
Kuzununannesiyim Beyzanurkuzu_ canim catlaklar kalici malesef sadece rengi beyazlar o da zamanla olur. Benim bi bacagimda bi iki ince caglagim olmustu 1.5 yil oldu gecmedi sadece beyazladi cok acik tenli olduğum icin ve cok minik catlaklar dikkatli bakmayinca gorunmuyo o yuzden.
Haydinn Beyzanurkuzu_ yani onlar geçmiyor maalesef beyazlaşacaklar sadece barışık olun kendinizle 🌸 ama çok rahatsız oluyorsanız lazer seansla yok ediliyor diye biliyorum ama emin değilim
Beyzanurkuzu_ Gryffindor böyle kalacak diye korkmuyor değilim 58 kilodan 80e kadar dayanınca birde bu kadar çatlayınca eski bedenini özlüyor insan😂
Gryffindor Beyzanurkuzu_ Benim 20 ay oldu baya baya silikleşti yani morlukları gitti ten rengini aldılar ama parlak gibiler. Evet hem de bayağı özlüyor insan ama napalım hamileliklerimizin hatırası yapacak bir şey yok 😍 inan harita gibiydi karnım doktor bile belli etmese de üzülüyordu 😃şimdi daha iyi durumda