Hatice_5554 ben kullanıyorum doktorumun tavsiyesi ile. Gazlı bir bebeğim var 5 aylık. Bir çay kaşığı kimyon, üç dört tane anasonu bit bardak suda kaynatıp kaynayınca içine yarım küp şeker atıyorum. Tülbentle süzüp bir çay kaşığı yatmadan önce içiyorum. Sanki daha rahat uyuyor artık. Yani benim oğlum çok uyanırdı gaz sancılarından. Azaldı gibi ve 3 saat falan gece kesintisiz uyuyor bu çaydan sonra.