Arkadaşlar bebeğim 1.5 aylık gaz şurubu ve d vitamini takviyelerimiz var. Ama hepsini boğazına kaçırıyor şurubu kaşık biberonla veriyorum zorla içiyor. D vitamini 1 puf zaten onu bile zor yutuyor. Bu aydaki bebelerinize siz nasıl veriyorsunuz her seferinde korkmaktan yoruldum. (Not: yutma ile ilgili bir sorunu yok şükür beni güzel emiyor arada boğazına kaçırsa da)