Bizim de ilk başta ek gıda iyi gitti şimdi asla yemiyor ağlıyor. Yavaş yavaş meme reddi başladı bir tarafı emiyor öbür tarafı emmiyor. Sürekli beni istiyor kucağımda duruyor oyalamıyorum. Ne pişireceğimi nasıl oynayacağımı şaşırdım. Bir de şu sıralar kabızlık yaşıyor sürekli ıkınıyor ama birşey yok😕 6 ay 20 günlük