Gazlı bebek tavana asılı hamakta uyudu sorunsuz 9 ay. Sonra ayakta sallamaya geçtik 1,5 yaşa kadar. Artık halim kamayınca eğitm vermeye çalıştım olmadı ağlamalarına asla dayanamadım. Dün 2 yaşına girdi koca bebe oldu. 2 yaşına gelmeden 20 gün önce ayak serçe parmağımı kırınca mecburiyetle şöyle yapma zorunda kaldım. Öğlen ve gece uykularına geçerken yatağa geçtik yanına uzandım. İlk zamanlar debelendi bayağ sallanmak istedi uykuya geçemedi ilk gün sanırım 30 dakika arası sürdü uykuya geçmesi. Ertesi gün 20, sonraki gün 15 derken artık yanına uzandıktan 5 dakika sonra uykuya geçiyor ve kaliteli uyuyor. Hatta bazen bi bakıyorum yatağının fermuarını açmış içine girmiş uyuyor. Eskiden olan uyanmaları son buldu. Geceleri mamaya bile kalkmaz oldu. Bazen bende sızıyorum yanında 1 saat uyumuş oluyorum banada iyi geliyor. Beraber dinleniyoruz öğlenleri. Kendi uyumaya başladığından beri gece uykuya geçiş saatleride düzene girdi. Eskiden gece 1-2 leri bulan uyku artık en geç 23:00 oluyor ve 5 dakikada uykuya geçiş. Daha erken parmağım kırılsaydı diyorum bazen😄 insan mecbur kalmalıymış demekki kararlı olabilmek için. Belki işinize yarar sevgili anneler bu yöntem.