Annişler merhaba oplum 9 ay 17 günlük ve gece uykumuz neredeyse 0 sürekli emerek uykuya geçmek istiyor meme bağımlılığı var gece beslenmesini çoktan kesmiş olmam lazım ama emmeden tekrar uykuya dalmıyor ve gerçekten sabrım kalmadı artık tahammül edemiyorum uykusuzluğa çok yorulup bitkin oluyorum gün içinde de kendime bile yetişemez hale geldim aynaya bakacak zamanım olmuyor inanın bir de çok hareketli bir oğlum var asla yerinde durmuyor velhasıl bugün karar verdin eğitim vermeye çalışacağım ancak nasıl bir yol izlenir bilmiyorum biraz araştırdım aslında 3 dakika kuralı ile ilerlemeyi düşünüyorum ama benim oğlum direkt ya oturup ağlıyor ya da beşikten tutunup ayağa kalkarak ağlıyor her kalkışında müdahale edip yatıracak mıyım yoksa 3 dakika boyunca dokunmadan bekleyecek miyim gibi konulara cevap bulamadım bana yardımcı olur musunuz