Anneler merhaba kızım 8 aylık önceden salatalık olsun ekmek olsun sürekli tutardı elinde yerdi son 1 aydır eline bişey alıp yemiyo sürekli benim vermemi istiyor eline sıkıştırınca bisiler hemen bırakıyor ani bi hızla neden böyle yapıyor anlamış degilim sizin bebeklerde böyle mi🤨🤨 sürekli sürekli olunca diyorum acaba bi sıkıntısı mı var huylanıyormuda tutmak istemiyor oyuncaklarini cay kasigi kaşık olsun nadir tutuyor ama önceden bilmiyorum böyle degildi