orguormeyisevenanne ben ortaokulda kendi isteğimle kapanmıştım. Tunik pantolon veya elbise giyiyordum ama son birkaç aydır farklı hissetmeye başladım. Kapalıyım tamam ama illa kombin yaparak, renkleri güzel seçerek vs giyiniyorum. Bu bana ters gelmeye başladı. Niçin kapalıyım ben diye düşündüm. Ferace hatta çarşaf giymek geldi içimden. Çevreme bu konuları açtığımda çok eleştiri aldım. “Öcülere mi döneceksin, Suriyeliler gibi olacaksın, öyle kapalilarin ne olduğu malum…” Ve daha neler neler. Eşime anlattım. Oda “zaten kapalısın ama daha da kapanman benim hoşuma gider, senin güzelliğini sadece benim görmem hem beni gururlandırıyor hemde seni gözümde öyle yüceltiyor ki” dedi. Ben bunu duydum ya daha bir istedim. Üç tane elbise ferace aldım. Üzerlerinde ebatı büyük olan şallardan aldım birde. Terziye boyunu yaptırmaya gittim orada da bahsi geçti. Terzi hanım “sen dinleme onları. Bak benim saçım açık giyimim belli. Şuan seni eleştirmek istesem eleştiririm. Çünkü seni görünce kendimi rahatsız hissettim. Kendim uygun olmadığım için senin yanında utandım. Diğerleri de seni bu yüzden karalarlar anca” dedi. Bayrama o şekilde sünnete uygun şekilde kapanarak girdim. Öyle huzurluyum ki anlatamam. Dün eşimle dolaşmaya çıktık kötü kötü bakanlar oldu. Olsun. Benim içim öyle rahat ki artık ♥️