lajune Süt saklama poşetlerine tarih yazmak için hangi kalemi kullanıyorsunuz ? Edding 8000 varmış ama fiyat olarak çok pahalı buldum. Bunu kullanan annemiz var mı acaba ? Gerçekten fiyatını hakediyor mu?
Kuzularinanasi lajune ben sut kabi kullaniyorum.avent marka.posetler kullan at cunku masrafli.surekli kullandgm icin .sut kabinin uzerine de kucuk bi kagida yazip normal bantla yapistiriyorum😊masrafsiz.
ayseasel1 lajune yada minik boş etiketler var onlara tükenmez kalemle yazıp yapistirabilirsiniz ben öyle de kullanmıştım
Asyaveannesi04 lajune edding 8000 yazıyorum 16 aydır pahalı ama aldım valla, plastik süt kapları bana çok kullanışlı gelmiyor buzluğa plastik koymuyorum çünkü lansinoh süt poşetine koyup üzerini yazıp attım hep