Alideniz19 İyi günler arkadaşlar oğluma amelyat günü aldık ama çok korkuyorum.nasil olcak diye lütfen tecrübesi olanlar bilgi verebilirmi nasıl olcak bu süreç çok aglarmi
cahillesohbetikestim Alideniz19 çok geçmiş olsun canım biz 9 aylıkken yaptırdık vaya zor bir süreç geçirdik ama atlattık çok şükür post açmıştım etiketleyeyim siZi