Haydinn Jument ah canım sen birinden kurtulmuşsun çok şükür 😂 ben annemlerdeyim kendi evime geçince gündüzden keseceğim hemen burda olmuyo gece de anlar heralde artık diye düşünüyorum 🥹
Ela85 Haydinn☺️Teşekkür ederiz. deneyimle sabittir beş yaşına gelince artık rahatlıyorsunuz o zamana huni takılmadıysa eğer.
Ayzvedrya2 Haydinn 2.5 yaşına yeni girdi burnumdan geldiii o kdr diyim dışarı çıkarsam bi dert dışardan eve girene kdr ağlıyor eve girmemek için yerlere atıyor asla memnun olmuyor hep öfkeli hep vuruyor evde dursak sürekli birileri fırlatıyor
Haydinn Ayzvedrya2 ne diyim canım aynılar üç aşşa beş yukarı milletin çocuğunu görüyorum sosyal medya olsun park olsun valla sadece benimki mi böyle diyodum bebek arabasında durmaz o yüzden yalnız olmadığımı bilmek iyi geldi sabır ya sabır çekiyorum 7-24