Doganinannesiyim Kuzularinanasi Ysgl26 Dondurmalikahve Poly-ana Egenim EzgiEflin cahillesohbetikestim Elifzeyneb Beraninannesii Tesekkur ederim kızlar bizim de 5.gunumuz acaba erken mi dedim ama ortalamaya göre normalmiş tesekkur ederim 🥰
mira20022023 Doganinannesiyim Kızımın göbeği tam 20. Günde düştü. İnatla düşmek bilmedi. Bizi çok bekletti 😊