Kuzeymiram Ben keratin sütünü kullanıyorum cok memnunum saçımı hemen uzatıyor , onun haricinde yuzumde leke var sivilce lekesi mederise diye kremi var acaba gotururmu lekeyi kullanan varmı bide kabak lifli sabun almayi dusunuyorum